22.11.09

MALAYSIA CUSTOM PROBLEM


Today i spend RM30 for feed 2 melayu pig eat 'TAHI'
This is happend at Malaysia Custom
When i come back from Singapore!!!
Custom officer make me angryI already complains;
but i think this is will be settle by that officer lor~
BECAUSE HERE IS MALAYSIA.....

···········································································································

今天在malaysia的关卡让我花了RM30块喂2只马来猪
事发是我从新加坡回来的时候
那里的officer弄到我火大跟他吵架我投诉他们;
但是我想没有用的囖
因为他们是马来人,肯定是马来人帮马来人的囖!
马来西亚就是我们华人和印度人养马来猪的
谁叫他们只会makan pisang,mimum kopi。。。


以上是从姐姐的blog paste过来的
本人懒惰写
迟些再来更新




没有评论:

发表评论